söndag 4 mars 2012

Precis vad jag saknat i mitt liv

Jag tror att jag till slut har hitta precis vad jag har saknat i mitt liv. Alla livets orosmoment gör att man inte kan leva livet fullt ut, men nu ska det bli ändring på det.

Några utav livets orosmoment:

  • Att ständigt behöva vara på sin vakt så att man inte blir överfallen av ligister tar på krafterna.
  • Att gå och oroa sig för zombieapokalypsen gör en lite nervig.
  • Att ständigt behöva välja platsen längst bak i hörnet när man sätter sig i ett rum är påfrestande.
  • Att hela tiden hålla koll så att inga terrorister Kalashnikov:ar en till döds när man är ute och går är tröttsamt.
  • Ovissheten om när Boba Fett till slut ska få reda på vilken planet man just nu gömmer sig på gnager på ens psyke.
Men nu är allt det där historia. Med dessa livskvalitetsförhöjande skapelser kan jag känna mig lugn. Killen är ett geni! Jag ska beställa genast.

Oron för att Gene Hackman ska skjuta en i ryggen är som bortblåst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar