torsdag 29 mars 2012

Lycka på påse

"Fantastiskt" räcker nog inte för att beskriva den lycka jag känner nu när jag fick reda på att Lay's fanns att köpa på Candy World.

I vad som känts som en evighet har jag suktat efter dessa Amerikanska kungsnacks, då Ica och Dollar Store här i Luleå bestämde sig för att sluta kränga dom. Varje gång jag varit på någon utav de större affärerna har jag spejat efter dom, men det har sett mörkt ut.

Idag så kom dock Annonsbladet på posten, och på framsidan så stoltserar Candy World med Lay's chips för 10 pengar. Jag har tidigare aldrig besökt Candy World här i Luleå, så att deras chipssortiment ENDAST består utav Lay's har undgått mig totalt. Ett blixtbesök var på sin plats, och nu har jag tre påsar lycka i min ägo.

Lay's chips är det absolut bästa chipsen du kan proppa din mun full med. Estrella och OLW kan båda två sätta sig i skämshörnet och äta sina små grönsvartgråa hemskheter de kallar chips. Chips-u-landet Sverige behöver Lay's. Tråkigt att folk som vanligt inte fattar vad kvalitet är och fortsätter slentriankonsumera våra inhemska snackshädelser.

Nu ska man väl bara be till gudarna att Candy World inte får för sig att byta ut sitt standardsortiment.

Ska man månne tro klämma en jävel redan idag och kolla in någon grym film?

Lay's och Irn Bru - Kanske den mest ultimata combon man kan tänka sig?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar