lördag 31 mars 2012

Aerodyne

Fender Aerodyne är sjukt snygga basar. Jag vill ha en svart, eller röd, eller både och ...jo jag vill ha både och. Två svarta. En med, och en utan plektrumskydd, och en röd med vitt plektrumskydd.

Jag gillar det stilrena intrycket basen ger när den är helt i en färg, med "matching headstock" och allt. Mest gillar jag nog den vita kanten. Jag tycker det är förbannat snyggt med såna där kanter på basar/gitarrer. I just det här fallet så sticker den ut och bryter av på ett snyggt sätt. Även den röda längst ner, i lite mer klassiskt utförande är helt sjukt snygg.

Det skulle även vara snyggt med det där stallet som syns på bild nr: 3. Dock så ska det var med originalrattarna, alternativt de klassiska precision-rattarna som återfinns på bild nr: 5.

Jeflar vilka snyggingar. Jag borde nästan sätta en 18 års-gräns på bloggen, så upphetsande är det!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar