tisdag 1 maj 2012

Snyggast just nu

Municipal Waste är nog det band som har dom snyggaste skivomslagen i branschen just nu. Fuck dom där tråkiga omslagen med nån bild på bandet, och dom där med överdimensionerad logga och artsy-smartsy bakgrunder; Municipal Waste:s omslag är ren och skär, färgglad, gore. Handmålade (Om jag nu inte blivit lurad av nå datorprogram) bilder med zombies, inälvor och blooood, helt i stil mästaren Ed Repkas fantastiska verk; som ju för övrigt även gjort omslaget till en utav deras tidigare skivor.

Jag har inte köpt deras senaste album "Fatal Feast" än, men jag ska, för jag gillar deras musik, men jag hade nog köpt albumet ändå bara för den snygga omslaget. Även den kommande split:en med Municipal Waste och Toxic Holocaust har ett grymt omslag.

En dödlig fest...

Det är så ootrooooligt vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar