söndag 29 april 2012

Oh My! Apple Pie!

VARFÖR... är inte paketen fyllda så här på riktigt?
Ben & Jerry's har ju kommit med några nya smaker, och jag ser det som min plikt att testa dom. Köpte mig en "Oh My! Apple Pie!" och mosade i mig den. Den var god. Bättre än Sia:s Berte-variant, om man nu måste välja.

Glassen smakade kanel och hade bitar utav pajskal och äpple i sig, och ja, det är väl exakt så här äppelpaj skulle smaka om det var en glass. Just kanelglassen var nog det bästa i skapelsen, jag blev riktigt förvånad över att jag gillade det så mycket.

Pajskalet smakade pajskal, det är nog just det som gör Ben & Jerry's så bra, att om dom har tryckt ned någon sorts kaka i glassen så smakar det fan kaka, och inte som köpeskaka.

Äppelbitarna var väl det som var minst bra med glassen, om man nu ska hitta något negativt. Dom var lite små...

Lär bli fler köp utav denna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar