tisdag 15 maj 2012

4 minuter Spidey

"The Avengers" lämnade mig svettig och knäsvag, så mycket superhjältar borde ha varit en överdos, men min hunger för mer awesomness växte bara. Att jag kommer få gå hungrig i sommar verkar det inte heller som, för som ni vet, och som jag redan har tjatat om så kommer ju "The Amazing Spider-Man" i sommar. Ord kan inte beskriva hur överhajpad jag är inför denna film.

Känns nästan som att jag gjorde mig själv en otjänst genom att titta på den 4 minuter långa preview:n för filmen som lagts upp på tuben nu. Vi bjuds på en längre version utav den förra trailern. Ett längre klipp från när Spidey räddar ett barn från en bil som knuffats av Brooklyn Bridge utav Lizard. En sån där okontrollerbar rysning utav uppspelthet skakar min kropp.

Det ser verkligen bara bättre och bättre ut för varje ny trailer och bild som släpps, och jag vet inte om jag kommer orka tills den 3:e Juli. Min arma kropp kommer att ha gett upp, den pallar inte det här...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar