fredag 18 maj 2012

Marabou Apelsinkrokant

När det kommer till chokladkakor så är det få smakvarianter som slår Marabous Apelsinkrokant. Vanlig mjölkchoklad i all ära, men den rår icke på Apelsinkrokanten.

Apelsin och choklad är en sån självklar kombo i grunden, som en naturlag. Jag tror banne mig att man uppfann apelsinen enkom för att kunna he den i choklad. Om man då ännu tar Marabous fantastiska choklad och blandar i lite apelsin och krisp så har man den ultimata snasket.

Den hypnotiserar mig, och gör mig alldeles besatt. Det blir eufori i munnen, mouthgasm. Jag föreställer mig att det är så här det skulle vara att hångla upp en ängel. Öppnar jag en Apelsinkrokant så äter jag tills det är slut. Med annat godis brukar jag kunna behärska mig någorlunda, men absolut inte med detta. Jag äter till det är slut, slickar pappret, och önskar sedan att jag hade ännu mer.

ÅåååoÅåååoÅåååh!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar