måndag 21 maj 2012

Heta plastgubbar

Suget efter plast blir så enormt när jag kollar in bilderna på Hot Toys kommande Avengers-actionfigurer. Detaljrikedomen får mig att kallsvettas, och jag önskar att jag hade några tusen spänn till övers att slänga iväg på en Iron-Man, Thor, Captain America och Loke. Fatta va häftigt att kunna ha Iron-Man och Thor slåss mot varandra på bokhyllan hemma. Man hade exploderat av all awesomness bara man vistas i samma rum.

Kruxet är väl dock att priset ligger på strax över 2000 spänn för en figur, men det som verkligen sätter käppar i hjulet för mina drömmar, är att i alla fall Iron-Man är limiterad till 3000 exemplar. Jag vågar inte ens tänka på vad priset kommer att ligga på när dom senare säljs på E-bay.

Så klart så är det aldeles för dyrt att köpa alla, men EN skulle ju inte vara helt omöjligt. Frågan är väl bara vem man ska välja. Man får börja med att se mer exakt pris, och möjlighet att få tag på någon figur när dom släpps. De planerade releasedatumen är i alla fall som följer:
Hulken har inte fått något datum än, och det har även teasats om en Black Widow-figur i skrivande stund. Att ha en 32 cm hög underskön Scarlett Johansson skulle väl inte heller vara fel.

Ohmygodkollabara!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar