tisdag 24 april 2012

Blinda döda präster

Det kom ett härligt paket med posten idag. Nu ska här tittas på kultfilm så det bara sjunger om det. Amando De Ossorios "The Blind Dead"-quadrologi. Jag älskar italiensk skräck/gore/splatter/zombie, nu får vi se om Spanien kan leverera lika bra.

Fast filmtittandet får nog vänta ett tag, imorgon bär det ju faktiskt av mot hufvudstaden för att beskåda "The Metal Gods" in action, eller Judas Priest som dom även kallas. 2012 blir året då man kommer se både "The Metal Gods" och "The Kings of Metal", jävlar va' metal!

Året var 2008 när jag såg dom senast, och första gången, under deras "Priest Feast"-turné tillsammans med Testament och Megadeth. Ett helt fantastiskt turnépaket må jag säga. Nu är det då dags igen, med Hammerfall som förband. Har inte sett Hammerfall live tigare, så det blir väl också lite kul, även om dom är mil från Judas Priest.

Jag ska väl inte säga så mycket mer än att detta konsertbesök innebär att jag är tillbaks på torsdag med intryck från konserten.

Bra rubrik på ett meningslöst inlägg... jag får skärpa mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar