söndag 22 april 2012

Warwick-basar

Några basar som jag inte gillar, som är är rent ut sagt fula, är Warwick-basar; typ alla alltså. Har nog inte sett en enda Warwickbas som jag gillat, förutom Styker-modellen, och då framför allt John Entwistle-modellen. Den är stilig.

Jag älskar Explorerkroppen, träet är urtjusigt, och den har snygga gulddetaljer som går grymt bra ihop med träet. Gillar även huvudet, som ser ut som ett gamhuvud. Den dubbla uppsättningen med p-mickar är även det snygg på något konstigt sätt. Inläggen på greppbrädan kunde dock ha varit annorlunda; ovalt är ingen snygg form.

Annars så är den skitsnygg!




Warwicks andra basar är som sagt rent ut sagt asfula i mitt tycke. Whats up med den där dildon som dom ersatt det över hornet på kroppen med liksom? Huvudet är även det mest bara skevt i mina ögon. Får lite Barbapappa-feeling utav basen. Jag skulle aldrig införskaffa mig en sådan Warwick, oavsett hur bra dom än skulle låta. Lite som med "foppatofflor" faktiskt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar