onsdag 27 juni 2012

Dredd-trailer

Att den gamla Judge Dredd-filmen är en riktig skräpfilm, och förmodligen den sämsta film som Stallone medverkat i så ska det krävas mycket om den nya filmen ska bli sämre. "Dredd" har nu visats upp i trailerform för första gången, och jag är ganska hoppfull. Bara en sån sak att man inte ser Karl Urbans utan hjälm nån stans trailern bådar gott. Stallone var iklädd domarutstyrsel i ca: 1 minut under hela filmen.

Det som oroar är den unga oerfarna medhjälparen som Dredd verkar släpa med sig. Såna karaktärer brukar kunna sabba hela filmer för mig. Miljöerna är något jag inte heller känner mig nöjd med. Det är inte alls lika skitigt cyber-punkiga som jag tycker det borde vara. Vart är neonljusen och regenet?

Jag har tyvärr inte läst serien, bara ögnat igenom nån tidning då och då, kanske borde göra det så här inför denna film.


..och just ja, Dreddans axelskydd är inte ens i närheten av att vara lika stora som det borde!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar