onsdag 4 juli 2012

Mot Getaway!

Pust... har packat hela kvällen, och sitter nu med ca: 38 graders resfeber. Inte så farligt alltså, men tillräckligt för att jag som vanligt ska sitta med tanken "har jag nu verkligen fått med mig allt?"

Ja, just det, vart bär det av? Getaway Rock Festival så klart. Imorgon beger jag mig iväg mot tre dagar med ljuvlig musik och trängsel med en massa posers. Kanske man stöter på nå trüe metal-people, man borde, Manowar spelar ju för satan! Gävle kommer att krossas med stål.

Ska även bli fruktansvärt kul att få se Nightwish och Yngwie Fucking Malmsteen för första gången. Anettes fagra stämma kommer att smälta mitt kalla hjärta, och Yngwies gitarrspel kommer att smälta mitt ansikte. Gaaaah!

Nåväl, ska inte ordbajsa, bar meddela att bloggen där med tar semester till på måndag. Är då tillbaks med intryck från festivalen, och annat svammel, som vanligt.

Nu ska jag bjuda på de tre head-liner-banden; tre satans grymma band, det kommer bli... fantastiskt, underbart, magnifikt.. ja, ni vet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar