måndag 20 februari 2012

Let the blogging commence!

Woah! Vad händer!? Här sitter jag rätt som det är och har skapat en blogg. Vad håller jag på med? Ja, det kan ju vara gammal hederlig tristess som har lett mig till det här. Kan vara det kombinerat med att jag kände att facebook inte riktigt räckte till för att ventilera mina åsikter. Känns lite dumt att knöka in 2 kg text i ett inlägg där, så då fick det bli en blogg. Har länge gått och funderat om man ska idas börja, då det ibland känns som att jag har en hel del svammel att dela med mig utav. Får ser hur man orkar hålla på med det här, för om man ger sig in i leken så gäller det fan att hålla igång om man vill att ens blogg ska kännas någorlunda relevant.

Vad ska jag då blogga om? Ja jag ska försöka hålla det någorlunda intressant. Inte skriva om min dag och allt tråkigt skit jag har gjort. Nä, här ska jag skriva om musik, tv-spel, film, serier, glass, godis, mat, saker som gör mig arg och plast, massor utav plast ska jag skriva om! Korta inlägg, långa inlägg, menlösa inlägg, löjliga inlägg, smarta (nåja) inlägg! Det är målet. Fast mycket hänger väl på hur många som vill läsa skiten. Vi får se hur det blir. Låt bloggandet börja.

Klara. Färdiga. KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar