tisdag 28 februari 2012

Jag blir så jävla aaaaarg! (2)

Grus i skon

Ooooh! Denna företeelse är något som borde förbjudas och bannlysas omedelbart!

I mitt jobb som anläggningsarbetare (Som jag har under somrarna) har jag utsatts jag för denna styggelse näst intill varje dag. Man kliver omkring i nå grushögar, kabelgrav eller i någon annan sorts grop avsedd för att fyllas med diverse saker som ska döljas för omvärlden.

Man bara sköter sitt jobb som den plikttrogna arbetare man är, när plötsligt ett par gruskorn bestämmer sig för att kolla in insidan utav ens skor. "Aaaargh! "Men sa**n!" är nog den vanligaste reaktionen som följd på detta, varpå man genast måste lägga ned det man gör för att slita av sig den jord- och skitbeklädda skon i ursinne och vända upp och ned på den. Ut från skorna trillar sedan 1-3 korn, som man inte kan förstå kan orsaka sån ofantlig smärta (inte värre än knivhugg dock).

Sedan bänglar man på sig sin lortiga sko igen och fortsätter sitt arbete för att sedan sedan direkt bli avbruten utav ännu några små av Hin Håles sändebud!

Ååååå, JAG BLIR SÅ JÄVLA AAAAARG!

Om ni inte var så små och hårda skulle jag krossa er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar