onsdag 22 februari 2012

Jag blir så jävla aaaaarg! (1)

Som den lättirriterade person jag är så finns det mycket som jag blir arg på, förbannar, och genom långa verser hämtade från Necronomicon genast vill avvisa direkt ned till satan själv. Därför inför jag nu denna bloggserie där jag ska gå loss på olika företeelser som får det att koka inombords. Let the hate flow!

Plasten runt CD/DVD-skivor

Vi börjar med en klassiker, som många andra säkert också svurit sig hesa över. Fattar liksom inte vad som är grejen med att göra CD och DVD-skivor så svåråtkomliga!? Hade det varit så svårt att ha en sån där liten röd öppningsmojäng som man bara drar i, så att man får ett fint snitt runt hela skivfodralet så att man sen bara kan sära på plasten och öppna sin nyinköpta, underbara plastbit?

Nä, istället så ska man sitta och försöka pilla upp hörnet på hela skiten bara för att när man sen drar i den lilla fliken man fått tag i bara får med sig en lite flisa. Det hela utmynnar i ett tazmanskt HULÄUHURÄURGÄUBLÄH från min sida, samtidigt som jag våldsamt klöser av resten utav skiten.

AAAAARGH!

Ååååh, JAG BLIR SÅ JÄVLA AAAAAAAAAARG!

En bit satansplast på mitt smutsiga golv



1 kommentar: